Twój zakres obowiązków:
- tworzenie obiegów i praca z systemem obiegu dokumentów i aplikacji biznesowych
- odzwierciedlanie procesów zarządczych w narzędziu WebCon BPS
- praca z interesariuszami wewnętrznymi
- prowadzenie procesu wdrożenia aplikacji obiegu dokumentów
- konfigurowanie platformy/projektowanie widoków
- praca z producentem i inżynierami wdrożeń
Nasze wymagania:
- doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
- doświadczenie we wdrażaniu innych platform np. ERP/SAP lub inne analogiczne
- podstawowa wiedza z zakresu procesów zarządzania
Oferujemy:
- udział w realizacji unikatowych projektów w dla sektora zbrojeniowego
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- elastyczne godziny pracy
- możliwość wpływu na proponowane i dostarczane rozwiązania
- szkolenia certyfikujące, zawodowe
- wsparcie finansowe dla pracowników podnoszących kwalifikacje zawodowe
- możliwość rozwoju
- pakiet benefitów pozapłacowych (dofinansowanie do karty MultiSport, opieka medyczna, możliwość ubezpieczenia na życie, dofinansowanie do wypoczynku dzieci)
Osoby zainteresowane ww. ofertą pracy prosimy o wysłanie CV – WYŚLIJ APLIKACJĘ
Klauzula zgody
„Na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dostarczonych przeze mnie dokumentach aplikacyjnych przez Ośrodek Badawczo-Rozwojowy Centrum Techniki Morskiej S.A. z siedzibą w Gdyni (81-109) przy ul. A. Dickmana 62, w celu realizacji aktualnego i przyszłych procesów rekrutacji”
OBR CTM S.A. zastrzega sobie prawo kontaktowania się z wybranymi kandydatami.