Zespół Usług IT to zespół obsługujący 1 linie wsparcia IT – Help Desk oraz systemy IT w Spółce włącznie z infrastrukturą sieciową i serwerową.
Zadania:
- instalacja i konfiguracja systemów operacyjnych na komputerach klasy PC
- instalacja i konfiguracja oprogramowania użytkowego wg. wytycznych, poczty elektronicznej oraz drukarek
- obsługa zleceń help desk w systemie Odoo
- wsparcie w innych zadaniach pozostałych pracowników zespołu
Wymagania:
- znajomość systemów MS Windows, głównie 7 i 10 w zakresie instalacji i konfiguracji
- konfiguracja domeny na stacjach roboczych
- instalacja oprogramowania użytkowego wg. potrzeb pracowników
- znajomość budowy sprzętu komputerowego
Mile widziane:
- znajomość systemów Linux – Ubuntu w zakresie instalacji i konfiguracji
- znajomość usług Active Directory
Z nami rozwiniesz się w:
- obsłudze Active Directory
- zaawansowanej konfiguracji sieciowej
- obsłudze telefonii IP
- usługach serwerowych
Osoby zainteresowane ww. ofertą pracy prosimy o wysłanie CV – WYŚLIJ APLIKACJĘ
Klauzula zgody
„Na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dostarczonych przeze mnie dokumentach aplikacyjnych przez Ośrodek Badawczo-Rozwojowy Centrum Techniki Morskiej S.A. z siedzibą w Gdyni (81-109) przy ul. A. Dickmana 62, w celu realizacji aktualnego i przyszłych procesów rekrutacji”.
OBR CTM S.A. zastrzega sobie prawo kontaktowania się z wybranymi kandydatami