Zadania:
- prowadzenie systemu obsługi sal konferencyjnych;
- realizacja zadań związanych z rozliczaniem faktur w zakresie zleconych dostaw, usług i robót budowlanych;
- prowadzenie ewidencji dokumentów.
Wymagania:
- doświadczenie w zakresie prac biurowych;
- znajomość obsługi komputera oraz podstawowych funkcji pakietu Office;
- znajomość języka angielskiego na poziomie podstawowym.
Oferujemy:
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
- elastyczne godziny pracy;
- możliwość wpływu na proponowane i dostarczane rozwiązania;
- szkolenia certyfikujące, zawodowe;
- wsparcie finansowe dla pracowników podnoszących kwalifikacje zawodowe;
- możliwość rozwoju;
- pakiet benefitów pozapłacowych (dofinansowanie do karty MultiSport, opieka medyczna, możliwość ubezpieczenia na życie, świadczenia z ZFŚS – m.in. wczasy pod gruszą, dofinansowanie do wypoczynku dzieci itp.).
Osoby zainteresowane w/w ofertą pracy prosimy o przesłanie cv i listu motywacyjnego na adres e‑mail:
rekrutacja@ctm.gdynia.pl
Klauzula zgody
„Na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dostarczonych przeze mnie dokumentach aplikacyjnych przez Ośrodek Badawczo-Rozwojowy Centrum Techniki Morskiej S.A. z siedzibą w Gdyni (81-109) przy ul. A. Dickmana 62, w celu realizacji aktualnego i przyszłych procesów rekrutacji”.
OBR CTM S.A. zastrzega sobie prawo kontaktowania się z wybranymi kandydatami.